Blum - Що це за гра і Як працює?

Техніка та Послуги

Даний сервіс за вас автоматично буде листити токени з високою ліквідністю з багатьох бірж та протоколів. На сьогодні ми спостерігаємо бета-тестування з реалізацією лише Blum. Але у цього проекту вельми грандіозні цілі, в яких вони планують об'єднати більше 30 мереж з їхніми токенами в єдиному додатку All Crypto - One App

Blum - Що це за гра і Як працює?

Але поки давайте розберемося що таке Blum.

Багато хто чув про Notcoin, Hamster Combat і не брали там участі. Однак ті, хто пропустив Notcoin, починають вже шкодувати про це. Давайте тепер візьмемо участь у Blum і розглянемо, що і як.

Start:

  • Заходимо в телеграм бота і налаштовуємо свій обліковий запис. Я зробив це на автоматі без зайвих проблем.
  • Кожні 8 годин ми заходимо та забираємо зароблені бали (зворотний відлік часу із сірою шкалою позначений у нижньому полі Farming)
  • Паралельно у розділі Tasks за підписки забираємо додаткові плюшки у вигляді наформлених очок.
  • Скидаємо своє реферальне посилання активному другу, який реально братиме участь у проекті.

Що потрібно розуміти:

  • Цьому проекту потрібні активні інвайти, чим більше - тим краще.
  • Ця програма планує грати в довгу, тут потрібно набратися терпіння.
  • Інвестиції та лістинг за проектом очікуються на кінець року, проте чим раніше ви приєднаєтеся до нього, тим більша ймовірність вдалого закінчення.
  • Участь особисто кожного - мінімальна 10 хв через кожні 8 годин більш ніж достатньо.

Підсумок:

На відміну від Hamster Combat цей бот вимагає меншої вашої участі. Телефон не працює вночі, але стабільно фармує вам прибуток.

Прораховувати, що і коли поліпшити не потрібно, просто розсилаєте своє реф посилання друзям та періодично виконуйте поставлені Tasks.

Чи варто брати участь у проекті, який нічого від вас не вимагає?

А чому б і ТАК.

Відгуки

Нові статті
Япіко. Промокод. Враження та зміни після ребрендингу. Япіко. Промокод. Враження та зміни після ребрендингу.
Элитный виски: Искусство вкуса или маркетинговый трюк? Элитный виски: Искусство вкуса или маркетинговый трюк?