“JYSK”- Замовлення в інтернет-магазині. Оплата, доставка, збірка.
Моє замовлення у JYSK, зроблене в їх інтернет-магазині, викликало певні непорозуміння та незручності. Не всі меблі, які мені потрібні, були доступні офлайн, і я вирішив придбати їх у онлайн магазині. Однак, щоб отримати замовлення, мені довелося стежити за ним самостійно.
Оформлення замовлення:
Якось так вийшло, що не всі меблі представлені в Інтернет магазині, ви можете придбати безпосередньо в офлайн магазині.
Деякі замовлення доводиться чекати. Так от як я чекав свій диван.
Замовлення зробили ми в кінці листопаду. І такого роду товар ви не замовите в інтернет-магазині “ JYSK ”, не проплативши його повністю.
Отже я оформив повну оплату, після чого мені прийшов лист, що ваше замовлення буде їхати до вас приблизно 2 тижні. Ніхто не подзвонив і більше нічого не писав мені.
Лише після 4 тижнів очікування, прийшло смс:
Ваш диван знаходиться в Україні
А далі знову тиша.
Приблизно через 10 днів прийшло нове смс, що ваш диван доступний до видачі з адреси, куди ви замовляли.
І тут нікого не хвилює, що я в замовленні додавав адресну доставку! Я сам набираю гарячу лінію, бо телефонів магазину на сайті немає.
То ж питаю, що там з приводу доставки? Відповідь трохи шокувала.
Якщо ви бажаєте оформити доставку, то приїзджайте до нас магазин і ми вам її оформимо на місці. По телефону або якимось іншим чином доставка не оформлюється!!!
Тобто я замовив диван, чекав його місяць, після чого я знов таки їду в магазин, щоб оформити доставку!
Ну це як мінімум дуже дивно, а як максимум не дуже зручно.
Але все-таки диван проплачений і він мені потрібен, отже ми їдемо в магазин оформлювати доставку.
Доставка:
Тут все дуже просто і досить вчасно. Ви як завжди обираєте на яку дату та час вам потрібна доставка.
За день до потрібної дати вас набирають і ще раз узгоджують час доставки, а за годину вам ще раз телефонує водій.
По доставці питань немає, водій приїхав досить швидко. Дорогу не питав.
А от ціна доставка вийшла досить демократична! По Харкову доставка у них заявлена 400₴, до нас в предмістя, це 10 кілометрів від границі міста, доставка обійшлась 450₴.
Як на мене це досить непогано.
Розвантажувати вам ніхто не допомагає, вам відкривають машину, та ви саме забираєте свій товар.
Оскільки диван прийшов в розібраному вигляді це було дуже компактно. І забрати не склало зусиль.
Збірка:
Збираються меблі, наскільки я зрозумів, дуже легко і дуже швидко.
Їх зможе зібрати навіть домогосподарка, без якихось зусиль чи спеціального інструменту.
Потрібна лише викрутка і 2 руки. А також в комплекті з диваном є інструкції на той випадок, якщо ви зібрали щось не те.
Збирається диван достатньо швидко, 5хв і він готовий.
Якість:
Що до якості самого дивана- він мені дуже сподобався, досить гарна тканина, та гарна щільність наповнювача.
Але є нюанс.
В процесі транспортування пошкодилось одне пластикове кріплення. Тож я вирішив одразу замінити його на саморобне дерев’яне. І мені здається таке кріплення прослужить значно довше.
Інші матеріали виглядають досить надійно.
Дуже не сподобався запах від дивану, дуже хімічний. Я вважаю що запакували його коли ще клей не висох. Пройшло майже тиждень, а запах ще відчувається.
Висновок:
Щодо самого обслуговання в магазині JYSK. Я вважаю що така процедура, коли вам не зателефонують з приводу вашого замовлення - є дуже не відповідальна для компанії такого рівня, це по-перше.
По-друге частина товарів, які представлені на інтернет-магазині йдуть під замовлення, а частина навпаки доступні лише для придбання їх офлайн магазині.
Що робить ваші покупки досить не зручними. Оплата замовлення, до будь-яких дзвінків та уточнень, яких так і не було, для мене теж дуже не приємний момент.
Як і оформлення доставки на товар, повністю замовлений та сплачений через інтернет.
Чи буду я замовляти ще через інтернет-магазина товари, які не представлені в магазині?
Мабуть ні, бо це дуже незручно!
Відгуки